Resum
La relació entre la recerca i la pràctica a l'aula és una qüestió que interessa i preocupa tantal món acadèmic com al món de l'escola. Aquest article presenta la discussió entre tres docents que treballen a cavall entre l'escola i la universitat sobre qüestions candents relatives a l'educació lingüística i literària, la potencialment fructífera relació entre escola i universitat, i la necessitat de creació de ponts institucionals entre tots dos àmbits. Els participants conclouen que és necessària una col·laboració escola-universitat que vagi més enllà de situacions concretes i aïllades. Cal una proposta de col·laboració que es construeixi a través del diàleg per donar respostes a les necessitats que la societat canviant planteja en el dia a dia de l'escola.
Títol traduït de la contribució | La relació entre recerca i la pràctica a l'aula :: Un binomi possible i desitjable |
---|---|
Idioma original | Espanyol |
Pàgines (de-a) | 0075-79 |
Nombre de pàgines | 5 |
Revista | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Volum | 5 |
Número | 1 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 2022 |