La Geografia a les aules : quin és el seu espai?

Jordi Royo Climent, Salvador Calabuig i Serra, Àngel Manzano, David Expósito Pérez, Xavier Giner, Montserrat Oller

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

L'ensenyament de la geografia a les aules, tant a primària com a secundària, topa amb una sèrie de contradiccions que en fan necessari un profund replantejament. La formació del professorat i els màsters de formació, la predominança dels historiadors entre els professors de geografia, el seguiment dels llibres de text, la visió de la geografia com a ciència descriptiva, la pèrdua de continguts de la matèria al batxillerat i de pes específic a les PAU, el propi examen de les PAU, la lluita de les universitats per no perdre estudiants dels graus de geografia, els currículums i el nou model competencial... són els temes que aborda aquesta taula rodona a través de diferents visions, des de mestres de primària a coordinadors de la formació del professorat de secundària, passant per la percepció dels alumnes
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0119-143
Nombre de pàgines25
RevistaTreballs de la Societat Catalana de Geografia
Número86
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2018

Com citar-ho