La creación artística en la educación de las personas con diversidad funcional: Una investigación-acción

Títol traduït de la contribució: La creació artística en l'educació de les persones amb diversitat funcional: una investigació-acció

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

2 Descàrregues (Pure)

Resum

Aquest article presenta una investigació-acció sobre com els espais de creació artística, espais de llibertat amb seguretat, en un context educatiu amb nens amb diversitat funcional (DF), desenvolupen els components d’una conducta auto-determinada. Una primera part recorre dos camps d’estudi que generalment van en paral·lel: la creació artística i l’educació de les persones amb DF per, en una segona part, enllaçar-los en una experiència d’intervenció educativa, objecte d’anàlisi i reflexió. La investigació-acció realitzada demostra com la creació artística afavoreix que els alumnes amb DF actuïn d’una manera autònoma, que auto-regulin la conducta, que iniciïn i responguin als esdeveniments d’una manera psicològicament hàbili, per últim, que la persona actuï conscientment

Títol traduït de la contribucióLa creació artística en l'educació de les persones amb diversitat funcional: una investigació-acció
Idioma originalEspanyol
Pàgines (de-a)37-52
Nombre de pàgines16
RevistaDidacticae
Número6
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2 d’oct. 2019

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'La creació artística en l'educació de les persones amb diversitat funcional: una investigació-acció'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho