Interpreting conjunctions and numerals at three years: evidence for a common logical operation

Irene Canudas Grabolosa, Elena Pagliarini, Luca Lorenzo Bonatti

Producció científica: Document de treballPreprint

Resum

Aquest estudi examina la relació entre la conjunció "i" i els termes numèricsen nens de 3 a 4 anys. Termes lògics com "i" estan relacionats amb expressions amb quantificadors, com ara els numerals. Per exemple, "El gat A i el gat B sóna l'estora" implica "Hi ha dos gats a l'estora". Tant "i" com els números poden significar "almenys dos gats" en una lectura bàsica o "exactement dos gats" en una interpretació enriquida. El vincle psicològic entre aquestes interpretacions, però, segueix sent en gran part inexplorat.Basant-nos en la tasca “Give-n”, que avalua la comprensió dels nens de les expressions numèriques, hem creat una tascaparal·lela “Give-and” per estudiar com els nens interpreten les conjuncions, i una tasca de control “Give-or”. En comparar el rendiment dels nens en aquestes tasques i analitzar els seus errors, hem trobat una correlació entre la seva comprensió dels nombres i "i". Aquesta correlació suggereix una operació lògica comuna més enllà de les interpretacions superficials.
Idioma originalAnglès
Nombre de pàgines23
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 21 d’abr. 2025

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Interpreting conjunctions and numerals at three years: evidence for a common logical operation'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho