Projectes per any
Resum
Idioma original | Anglès |
---|---|
Pàgines (de-a) | 0327-333 |
Nombre de pàgines | 7 |
Revista | MILID Yearbook |
Estat de la publicació | Publicada - 2014 |
Fingerprint
Navegar pels temes de recerca de 'How the economic crisis in Europe promotes media literacy'. Junts formen un fingerprint únic.Projectes
- 1 Acabat
-
Desarrollo de indicadores de alfabetización mediática individuales, corporativos y ciudadanos
Perez Tornero, J. M. (PI), Baena Soria, G. (Investigador/a), Cervi , L. (Investigador/a), Costa, P. O. (Investigador/a), Fernandez Garcia, N. (Investigador/a), Giraldo Luque, S. (Investigador/a), Kotilainen, S. (Investigador/a), Martinez Cerda, J. F. (Investigador/a), Paredes Sánchez, M. O. (Investigador/a), Pastor, L. (Investigador/a), Pulido Rodriguez, C. (Investigador/a), Ranieri, M. (Investigador/a), Santos Guimaraes Carvalho, I. (Investigador/a), Tayie, S. (Investigador/a), Tejedor Calvo, S. (Investigador/a) & de Fontcuberta Balaguer, M. (Investigador/a)
Ministerio de Ciencia e Innovación (MICINN)
1/01/12 → 31/07/14
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca