Saltar a la navegació principal Saltar a la cerca Vés al contingut principal

Exteriors del paradís: Escrits còmics i tristos

Pau Joan Hernández de Fuenmayor (Traductor), Bernardo Atxaga

Producció científica: LLibre/informeTraduccióDivulgació

Resum

Exteriors del paradís és un llibre inusual, i el lector viatjarà per ell com per un paisatge on conviuen formes i matèries que poques vegades solen anar juntes. A la narració melancòlica la segueix el poema que fa riure, o el relat d'una lectura pública singular; a l'anotació autobiogràfica, una extravagant conferència sobre literatura o un text sobre les contradiccions d'un enamorat a causa de la seva afició a la pizza.
Més enllà de la seva varietat, les pàgines d'aquest llibre, d'estructura ordenada i clara, comparteixen un mateix fons. Tornen una vegada i una altra sobre l'Amor, la Por i la Mort, els temes que, des de la primera grip d'Adam -senyal del seu allunyament del paradís?-, acompanyen totes les persones d'aquest món.
Exteriors del paradís. Escrits còmics i tristos serà un llibre essencial en l'extensa i reconeguda obra de Bernardo Atxaga.
Idioma originalCatalà
Nombre de pàgines176
Estat de la publicacióPublicada - 31 d’oct. 2023

Com citar-ho