@article{90f4fdcf7ec449d08de504d4671c0bb0,
title = "Experi{\`e}ncies d'aula amb el treball amb controv{\`e}rsies s{\`o}cio-cient{\'i}fiques :: educaci{\'o} per al desenvolupament i la salut, pseudoci{\`e}ncies i eines per a l'avaluaci{\'o} d'activitats",
abstract = "Les controv{\`e}rsies s{\`o}cio-cient{\'i}fiques (o CSC) i la Recerca i Innovaci{\'o} Responsables s{\'o}n contexts candidats per a ubicar l'ensenyament de les ci{\`e}ncies en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d'aula al voltant de les pseudoci{\`e}ncies, l'educaci{\'o} pel desenvolupament i l'educaci{\'o} per a la salut, i es proposen eines i bastides did{\`a}ctiques per acompanyar el treball a l'aula amb CSC.",
keywords = "Controv{\`e}rsies, RRI, Pseudoci{\`e}ncies, Educaci{\'o} pel desenvolupament, Assaig, Socio-scientific issues, Pseudo-sciences, Education for development, Essay",
author = "{Dom{\`e}nech Casal}, Jordi and {March{\'a}n Carvajal}, Iv{\'a}n and Quique Vergara",
year = "2015",
doi = "10.5565/rev/ciencies.48",
language = "Catal{\`a}",
pages = "0032--38",
number = "30",
}