Estratègies d’autoavaluació per l’autoregulació d’aprenentatges en estudiants universitaris de Ciències de l’Educació: L’experiència del professorat universitari en tres universitats catalanes

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

En el marc del projecte “Estratègies d’autoavaluació per a l’autoregulació d’aprenentatges i el desenvolupament professional docent” (2017 ARMIF 00006), s’han realitzat 13 entrevistes a professors per analitzar les experiències d’autoregulació realitzades en tres Facultats de Ciències de l’Educació (UAB, UB i UdL) en el període 2018-2020, coincidint en part amb la pandèmia de la Covid-19. Els resultats reparen en les estratègies implementades, les valoracions fetes i les recomanacions derivades.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)1-10
Nombre de pàgines10
RevistaRevista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
Número5
Estat de la publicacióPublicada - 2021

Com citar-ho