Entrant en matèria, treball de les interaccions entre les partícules a partir d’experiències al laboratori.

Maria Teresa Pujol Bosch, María Isabel Hernández Rodríguez, Maria Dolors Ribera Vall, Montserrat Pagès Blancafort, Maria del Carme Grimalt Alvaro

    Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

    Resum

    Es presenta una unitat didàctica sobre propietats i estructura interna de la matèria destinada a alumnat de 4t d’ESO. Aquesta unitat es caracteritza per un plantejament didàctic que parteix de l’experimentació d’unes determinades propietats físiques de substàncies per interpretar-les posteriorment en termes del model d’interaccions entre partícu-les. El procés de modelització de l’alumnat està orientat per mitjà de preguntes clau, analogies i ús de TIC que facili-ten la visualització de representacions del model.
    Títol traduït de la contribucióGoing into the matter, work about the interactions between particles from laboratory experiences
    Idioma originalCatalà
    Pàgines (de-a)54-62
    Nombre de pàgines9
    RevistaEducació química EduQ
    Número22
    DOIs
    Estat de la publicacióPublicada - 2016

    Fingerprint

    Navegar pels temes de recerca de 'Entrant en matèria, treball de les interaccions entre les partícules a partir d’experiències al laboratori.'. Junts formen un fingerprint únic.

    Com citar-ho