Emprenedoria i aprenentatge basat en reptes a l’Educació Superior.

Producció científica: Contribució a una revistaArticleDocència

Resum

La competència emprenedora és considerada un element clau no únicament per la Unió Europea, sinó també per part dels diferents sectors socials que la veuen com a indispensable per a poder fer front als reptes d’un futur cada vegada més incert i complex. Aquesta aportació presenta el projecte D-EMIND, que pretén validar una metodologia que ha de contribuir a desenvolupar la competència emprenedora a l’Educació Superior i a partir de l’aprenentatge basat en reptes i la inclusió d’eines digitals.
Títol traduït de la contribucióEmprendeduría y aprendizaje basado en retos en la Educación Superior
Idioma originalCatalan
Pàgines (de-a)1-6
Nombre de pàgines6
RevistaRevista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
Número6
Estat de la publicacióPublicada - 2023

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Emprenedoria i aprenentatge basat en reptes a l’Educació Superior.'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho