Resum

Aquesta seqüència didàctica es va iniciar després d'un projecte literari i coincidia amb la diada de Sant Jordi. Partint de la pregunta «Els llibres tenen futur?», es pretenia que els alumnes aprenguessin a mirar el món i imaginar el futur i entenguessin que el món va canviant i que com a ciutadans hi tenim un paper actiu. La seqüència es va treballar a tercer de primària i hi predominava el treball cooperatiu. En acabar la seqüència didàctica, els infants eren capaços d'identificar com són els llibres en les diferents etapes històriques i d'entendre'n l'evolució, i a partir d'aquí imaginaven com podrien ser en un futur. A més, van arribar a la conclusió que si volen que els llibres en paper continuïn existint, cal que continuïn llegint i consumint aquests llibres.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0059-70
Nombre de pàgines12
RevistaComunicació educativa
Número32
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2019

Com citar-ho