TY - JOUR
T1 - Els llibres tenen futur?
AU - Soto, Elisabeth
AU - González-Monfort, Neus
PY - 2019
Y1 - 2019
N2 - Aquesta seqüència didàctica es va iniciar després d'un projecte literari i coincidia amb la diada de Sant Jordi. Partint de la pregunta «Els llibres tenen futur?», es pretenia que els alumnes aprenguessin a mirar el món i imaginar el futur i entenguessin que el món va canviant i que com a ciutadans hi tenim un paper actiu. La seqüència es va treballar a tercer de primària i hi predominava el treball cooperatiu. En acabar la seqüència didàctica, els infants eren capaços d'identificar com són els llibres en les diferents etapes històriques i d'entendre'n l'evolució, i a partir d'aquí imaginaven com podrien ser en un futur. A més, van arribar a la conclusió que si volen que els llibres en paper continuïn existint, cal que continuïn llegint i consumint aquests llibres.
AB - Aquesta seqüència didàctica es va iniciar després d'un projecte literari i coincidia amb la diada de Sant Jordi. Partint de la pregunta «Els llibres tenen futur?», es pretenia que els alumnes aprenguessin a mirar el món i imaginar el futur i entenguessin que el món va canviant i que com a ciutadans hi tenim un paper actiu. La seqüència es va treballar a tercer de primària i hi predominava el treball cooperatiu. En acabar la seqüència didàctica, els infants eren capaços d'identificar com són els llibres en les diferents etapes històriques i d'entendre'n l'evolució, i a partir d'aquí imaginaven com podrien ser en un futur. A més, van arribar a la conclusió que si volen que els llibres en paper continuïn existint, cal que continuïn llegint i consumint aquests llibres.
KW - Imaginar el futur
KW - Treball cooperatiu
KW - Evolució
KW - Imagine the future
KW - Cooperative work
KW - Evolution
UR - http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=7924123
U2 - 10.17345/comeduc3259-70
DO - 10.17345/comeduc3259-70
M3 - Article
SN - 1575-9911
SP - 59
EP - 70
JO - Comunicació educativa
JF - Comunicació educativa
IS - 32
ER -