Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes

Laia Palou, Pere Royo, Iván Marchán Carvajal, Jordi Domènech Casal

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

L'Aprenentatge Basat en Projectes suposa una oportunitat per a l'ensenyament de les ciències, perquè inclou el paper del Context en l'aprenentatge, i la necessitat d'un aprenentatge actiu basat en la resolució de conflictes. Es proposen diverses experiències d'esquemes metodològics diversos (estudis de cas, indagació, controvèrsies) al voltant de les reaccions químiques, les mescles i dissolucions, la mitosi, la tectònica de plaques i la cinemàtica i la dinàmica) i se'n discuteix la seva utilitat en l'ensenyament de les Ciències.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0008-14
Nombre de pàgines7
RevistaCiències
Número33
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2017

Com citar-ho