Resum
Exposem l’experiència d’aplicació d’estratègies de feedback entre iguals per a la millora de les competències cognitives i metacognitives amb estudiants de 1r curs de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Per avaluar l’experiència un total de 461 estudiants han respost un qüestionari. Els resultats evidencien com el feedback entre iguals contribueix a l’aprenentatge, a la millora de la comprensió de les tasques i a la capacitat per avaluar millor el propi treball i el dels companys.
Títol traduït de la contribució | El rol del feedback en el desenvolupament de competències cognitives i metacognitives. Experiència amb estudiants de primer any de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. |
---|---|
Idioma original | Català |
Pàgines (de-a) | 1-12 |
Nombre de pàgines | 12 |
Revista | Revista CIDUI (ISSN: 2385-6203) |
Número | 4 |
Estat de la publicació | Publicada - 1 de gen. 2018 |