El rol del feedback en el desenvolupament de competències cognitives i metacognitives. Experiència amb estudiants de primer any de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.

Producció científica: Contribució a revistaArticleDocència

Resum

Exposem l’experiència d’aplicació d’estratègies de feedback entre iguals per a la millora de les competències cognitives i metacognitives amb estudiants de 1r curs de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Per avaluar l’experiència un total de 461 estudiants han respost un qüestionari. Els resultats evidencien com el feedback entre iguals contribueix a l’aprenentatge, a la millora de la comprensió de les tasques i a la capacitat per avaluar millor el propi treball i el dels companys.
Títol traduït de la contribucióEl rol del feedback en el desenvolupament de competències cognitives i metacognitives. Experiència amb estudiants de primer any de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)1-12
Nombre de pàgines12
RevistaRevista CIDUI (ISSN: 2385-6203)
Número4
Estat de la publicacióPublicada - 1 de gen. 2018

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'El rol del feedback en el desenvolupament de competències cognitives i metacognitives. Experiència amb estudiants de primer any de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB.'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho