El cicle del paper : una proposta didàctica per aproximar-nos a la comprensió del problema dels residus

Neus Sanmartí, Alba Castelltort i Valls

Producció científica: Contribució a una revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

L'article exposa una experiència didàctica que pretén aprofundir en la comprensió de la problemàtica dels residus des de la perspectiva dels cicles. La proposta parteix de la in-terpretació del cicle del paper per ajudar l'alumnat a reflexionar i comprendre els perquès de la problemàtica del consum de paper i facilitar l'adquisició d'uns sabers que serveixin per explicar la problemàtica d'altres tipologies de residus. Les activitats d'avaluació realitzades mostren que els alumnes s'apropien d'aquest model amb facilitat, tot i que cal promoure noves activitats d'avaluació per determinar si aquest model perdura o no amb el temps i si promou canvis en les actituds i comportaments en-vers la prevenció i la separació dels residus. Aquesta experiència s'ha dut a terme en diverses escoles de Sabadell ja que forma part de les activitats d'educació ambiental del programa "Ciutat i Escola".
Idioma originalCatalan
Pàgines (de-a)002-6
Nombre de pàgines5
RevistaCiències
Número4
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2006

Com citar-ho