Resum
El nostre primer article és co-escrit per tres persones reconegudes en la investigació i la pràctica de l'Intercanvi Intercultural en línia ('Online Intercultural Exchange' a anglès) aplicat al camp de l'ensenyament i aprenentatge d'idiomes: Sarah Guth, Francesca Helm (Universitat de Padova, Itàlia) i Robert O'Dowd (Universitat de Lleó, Espanya). Sobre la base d'una creixent necessitat d'aprofundir en els fonaments pedagògics subjacents sobre entorns d'aprenentatge virtual, aquests autors descriuen les perspectives dels professors implicats en telecolaboración així com els reptes que s'enfronten. Els seguents dos articles tracten l'adquisició plurilingüe: estudiants de francès àrab parlants i estudiants de Quítxua, seguit per un article sobre les creences dels professors de llengua estrangera sobre l'ús de L1 a les classes de L2.
Idioma original | Anglès |
---|---|
Pàgines (de-a) | i-viii |
Revista | Bellaterra Journal of Teaching and Learning Language and Literature |
Volum | 7 |
Número | 4 |
DOIs | |
Estat de la publicació | Publicada - 2014 |