De la didàctica de les llengües a la didàctica del plurilingüisme

Producció científica: Contribució a revistaArticleDivulgació

Resum

L’article parteix de la recerca realitzada al llarg de les últimes dècades en l’àmbit de la didàctica de la llengua. Es planteja, en primer lloc, la competència plurilingüe com la base i l’objectiu dels ensenyaments i aprenentatges lingüístics. A continuació, es repassen algunes de les grans apostes didàctiques basades en la pluralitat de llengües i cultures que han sorgit en els últims 30 anys a Europa. Partint d’aquestes propostes, es concreta com la didàctica del plurilingüisme pot organitzar-se a diferents nivells d’actuació: macro, meso i micro. Finalment, s’ofereix un exemple d’aquesta proposta didàctica i es plantegen alguns dels reptes de futur.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)57-65
Nombre de pàgines9
RevistaCLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Volum2
Número2
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 21 de jul. 2019

Com citar-ho