De consumir a viure la ciència : un canvi en la mirada didàctica a l'aula de Física i Química

Laura Arévalo Domingo, Maira Cano-Colino, David Corrons Usón, Núria Domènech, Aránzazu García Larrosa, Núria Janer Gual , Manel Juncà Ramon, Adrià López Fernández, Alícia López Jornet, Miquel Padilla Muñoz, Daniel Parcerisas Brossa, Mercè Prieto Tapia, Dolors Ribera Vall, Caterina Solé Martín

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

This article presents some of Jordi Domènech's contributions to the teaching of Physics and Chemistry. We highlight the way in which his projects represent an authentic problematization and give importance to scientific processes, as well as the value he has given to the language as a necessary tool for science learning. Throughout the article, we reflect on the inheritance he has left on many teachers, both for his contributions and for the way he has made them available to everyone.
Títol traduït de la contribucióDe consumir a vivir la ciencia :: un cambio en la mirada didáctica en el aula de física i química
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)14-18
Nombre de pàgines5
RevistaCiències
Número47
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 24 de febr. 2024

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'De consumir a viure la ciència : un canvi en la mirada didàctica a l'aula de Física i Química'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho