| Idioma original | Anglès |
|---|---|
| Pàgines (de-a) | 321-323 |
| Nombre de pàgines | 3 |
| Revista | European Journal of Psychology of Education |
| Volum | 37 |
| Número | 2 |
| Data online anticipada | d’abr. 2021 |
| DOIs | |
| Estat de la publicació | Publicada - de juny 2022 |
Correction to: Teaching and learning in a multilingual Europe: findings from a cross-European study
J. E. Dockrell, T. C. Papadopoulos, C. L. Mifsud, L. Bourke, O. Vilageliu, E. Besic, S. Seifert, B. Gasteiger-Klicpera, A. Ralli, I. Dimakos, S. Karpava, M. Martins, O. Sousa, S. Castro, H. B. Søndergaard Knudsen, P. Donau, B. Haznedar, M. Mikulajová, N. Gerdzhikova
- University of London
- University of Cyprus
- University of Malta (UM)
- Liverpool Hope University
- University of Graz
- National and Kapodistrian University of Athens (NKUA)
- University of Patras, University of the Aegean
- ISCTE - Instituto Universitario de Lisboa
- Polytechnic Institute of Lisbon
- University of Porto
- Aalborg University
- Bogazici University
- Comenius University in Bratislava
- University of Plovdiv
Producció científica: Contribució a revista › Article › Recerca › Avaluat per experts
2
Citacions
(Web of Science)