Controvèrsies, contextos i interdisciplinarietat en la formació inicial de docents

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

El Jordi ha deixat una gran empremta en la Facultat d'Educació de la UAB, i més concretament en el Grau d'Educació Primària i en el Màster de Professorat de Secundària. A través del relat de dues companyes de feina en aquests dos programes de formació inicial de docents, ens endinsem en algunes dels trets de com entenia el Jordi la formació de futurs docents, i com ens feia pensar en el paper de les controvèrsies, els contextos i la interdisciplinarietat.
Títol traduït de la contribucióControversias, contextos e interdisciplinariedad en la formación inicial de docentes
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)45-49
Nombre de pàgines5
RevistaCiències
Número47
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 24 de febr. 2024

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Controvèrsies, contextos i interdisciplinarietat en la formació inicial de docents'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho