Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l'Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències

Mercè Tarragó, Martí Miró, Anna Saperas, Rosa Maria Tordera, Jordi Domènech Casal

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

Resum

L'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) és un enfoc didàctic plural que respon a les necessitats educatives d'una educació científica més competencial i transferible. En aquest article es descriuen 5 activitats aplicades en matèries científiques en 5 instituts diferents, al voltant de la nutrició, l'energia, la contaminació, la taula periòdica i la connexió de models científics als contextos reals (publicitat, ciència en el dia a dia,...). Les experiències han estat desenvolupades i valorades en el marc del grup de Treball EduWikiLab. Es valo-ra la seva aplicació en base a les observacions del professorat i una enquesta a l'alumnat i es proposen orientacions per al desenvolupament d'activitats similars.
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)0027-37
Nombre de pàgines11
RevistaCiències
Número32
DOIs
Estat de la publicacióPublicada - 2016

Com citar-ho