Projectes per any
Resum
Aquest article presenta una experiència duta a terme en el marc de l’assignatura Educació i Contextos Educatius durant el curs 2014-2015, del primer curs del «Grau d’Educació Primària–Docència en Anglès» (GEP-DUA) de la UAB. L’experiència tenia l’objectiu de vincular els aspectes teòrics del temari amb la pràctica real a una escola mitjançant la correspondència postal entre els estudiants i una mestra d’una escola bilingüe. L’article descriu l’experiència i analitza els reptes i les oportunitats de l’ús de l’enfocament ICLES en els graus d’Educació.
Títol traduït de la contribució | Cartas a una maestra. Construyendo puentes entre la teoría y la práctica en la educación primaria |
---|---|
Idioma original | Català |
Pàgines (de-a) | 133-145 |
Nombre de pàgines | 11 |
Revista | Temps d'Educació |
Número | 52 |
Estat de la publicació | Publicada - 2017 |
Fingerprint
Navegar pels temes de recerca de 'Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l’educació primària'. Junts formen un fingerprint únic.Projectes
- 1 Acabat
-
GUIDEWAY:Rercerca sobre el Grau d'Educació Primària en anglès. Guiatge per a l'aprenentatge integrat de continguts acadèmics i de desevnolupament de la competència discursiv.
Escobar Urmeneta, C. (PI), Alvarez Canovas, I. (Investigador/a), Arnau Sabates, L. (Investigador/a), Coral Mateu, J. (Investigador/a), Cros Alavedra, A. (Investigador/a), Díaz Pont, M. T. (Investigador/a), Flecha Fernandez Sanmamed, A. (Investigador/a), Ion , G. (Investigador/a), Moore de Luca, E. S. (Investigador/a) & Olmos Rueda, P. (Investigador/a)
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
28/07/14 → 30/06/16
Projecte: Projectes i Ajuts a la Recerca