Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l’educació primària

Producció científica: Contribució a revistaArticleRecercaAvaluat per experts

1 Descàrregues (Pure)

Resum

Aquest article presenta una experiència duta a terme en el marc de l’assignatura Educació i Contextos Educatius durant el curs 2014-2015, del primer curs del «Grau d’Educació Primària–Docència en Anglès» (GEP-DUA) de la UAB. L’experiència tenia l’objectiu de vincular els aspectes teòrics del temari amb la pràctica real a una escola mitjançant la correspondència postal entre els estudiants i una mestra d’una escola bilingüe. L’article descriu l’experiència i analitza els reptes i les oportunitats de l’ús de l’enfocament ICLES en els graus d’Educació.
Títol traduït de la contribucióCartas a una maestra. Construyendo puentes entre la teoría y la práctica en la educación primaria
Idioma originalCatalà
Pàgines (de-a)133-145
Nombre de pàgines11
RevistaTemps d'Educació
Número52
Estat de la publicacióPublicada - 2017

Fingerprint

Navegar pels temes de recerca de 'Cartes a una mestra. Construint ponts entre la teoria i la pràctica a l’educació primària'. Junts formen un fingerprint únic.

Com citar-ho