Detalls del projecte

Descripció

El projecte Up-sTEAm té com a objectiu proporcionar als estudiants universitaris que estudien per convertir-se en professors i/o comunicadors científics les habilitats i els coneixements necessaris per dissenyar activitats STEAM efectives i significatives per a contextos d'aprenentatge no formal, adequats i adaptats a les necessitats i particularitats dels alumnes de l'escola. . L'objectiu és augmentar l'accés a l'educació STEAM no formal per a aquests estudiants.
WP2 es dedica al marc de formació Up-sTEAm i al desenvolupament de continguts curriculars, seguint un procés de localització amb fòrums locals. El contingut del paquet de formació es digitalitzarà al WP3 amb la creació del conjunt d'eines digitals Up-sTEAm. En el WP4, es duran a terme una sèrie d'activitats d'implementació, perquè els grups objectiu puguin provar el programa de formació i dissenyar i pilotar els seus propis projectes STEAM en entorns reals.
WP2 es dedica al marc de formació Up-sTEAm i al desenvolupament de continguts curriculars, seguint un procés de localització amb fòrums locals. El contingut del paquet de formació es digitalitzarà al WP3 amb la creació del conjunt d'eines digitals Up-sTEAm. Al WP4 es duran a terme una sèrie d'activitats d'implementació, perquè els grups objectiu puguin provar el programa de formació i dissenyar i pilotar els seus propis projectes STEAM en entorns reals.
AcrònimUp-sTEAm
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/11/2330/04/26

Socis col·laboradors

  • University of Groningen (Coordinador) (guia)
  • INQUIRIUM LTD (Soci del projecte)
  • EDUCATIONAL EXCELLENCE CORPORATION LIMITED (Soci del projecte)
  • Stimmuli for Social Change (Soci del projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.