Saltar a la navegació principal
Saltar a la cerca
Vés al contingut principal
Portal de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona Inici
Ajuda i PMF
Català
Español
English
Inici
Perfils
Unitats de recerca
Projectes
Producció científica
Conjunts de dades
Tesis doctorals
Cerca per experiència, nom o afiliació
TRANSICION A LA VIDA ADULTA DE LOS JOVENES TUTELADOS EN CENTROS RESIDENCIALES: APOYOS Y RECURSOS DE INTERVENCION.
Sala Roca, Josefina
(Investigador/a principal)
Arnau Sabates, Laura
(Investigador/a Principal 2)
Foradada Villar, Mireia
(Col.laborador/a)
Graham ., Kenneth Paul
(Col.laborador/a)
Olmos Rueda, Patricia
(Col.laborador/a)
Oriol Granado, Xavier
(Col.laborador/a)
Pagés Mimó, Adrià
(Col.laborador/a)
Peregrino Gutierrez, Antonio Jesus
(Col.laborador/a)
Ros Morente, Agnes
(Col.laborador/a)
Secanilla Campo, Esther Maria
(Col.laborador/a)
Soldevila Benet, Anna
(Col.laborador/a)
Zárate Alva, Nair Elizabeth
(Col.laborador/a)
Camasolivas, Antonio
(Investigador/a)
Filella Guiu, Gemma
(Investigador/a)
Gómez, Mercè
(Investigador/a)
Jariot Garcia, Merce
(Investigador/a)
Marzo Arpon, Teresa Eulalia
(Investigador/a)
Pelford, Elisabet
(Investigador/a)
Pérez Escoda, Núria
(Investigador/a)
Rodriguez Parron, Montserrat
(Investigador/a)
Sabatés, Marta
(Investigador/a)
Villalba, Andreu
(Investigador/a)
Departament de Pedagogia Aplicada
Universitat Ramon Llull (URL)
Universitat de Barcelona (UB)
Universitat de Lleida (UdL)
Erasmus University Rotterdam
Universidad Autónoma de Chile
Fundació Universitat de Lleida
Informació general
Fingerprint
Producció científica
(1)
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.
Ordenar per
Ponderació
Alfabèticament
Keyphrases
Competence Development
100%
Situational Judgment Test
100%
Employability
100%
Young People
100%
Development Validation
100%
Problem Situation
75%
Copyleft
50%
Social Pedagogy
50%
Factor Analysis
25%
Ecological Validity
25%
Training Center
25%
Level of Agreement
25%
Disadvantaged Youth
25%
Construct Validity
25%
Competence Level
25%
Content Validity
25%
Post-compulsory
25%
Model Fitting
25%
Level of Development
25%
Daily Life
25%
Psychoeducational
25%
Model Reliability
25%
Response-adapted
25%
INIS
people
100%
interventions
100%
validation
100%
adolescents
60%
employment
60%
levels
60%
reliability
20%
content analysis
20%
values
20%
Psychology
Adolescents
100%
Construct Validity
33%
Content Validity
33%
Factor Analysis
33%