The Good Game project: Promoting mental health in esports

Detalls del projecte

Descripció

Els esports tradicionals i els esports comparteixen moltes qualitats i característiques. El valor i els beneficis potencials (per exemple, el desenvolupament positiu dels joves) dels esports també es reconeixen cada cop més. No obstant això, les proves preliminars suggereixen que la participació en esports pot ser molt estressant i tenir un potencial impacte negatiu en la salut mental. Aquestes troballes posen de manifest la necessitat urgent de noves intervencions de salut mental adaptades als atletes esportius. L'objectiu i la visió principal del projecte "Good Game (GG): Promoting mental health in esports" és, per tant, desenvolupar i promoure una intervenció en salut mental dins del context europeu dels esports. Més concretament, l'objectiu és desenvolupar un multicomponent
Intervenció psicoeducativa modular en línia. Els mòduls es seleccionen acuradament en funció de la literatura disponible i s'espera que contribueixin a un estat complet de salut mental en esportistes esportius, i inclouen: • Alfabetització en salut mental • Regulació de les emocions • Millora del son • Entrenament d'habilitats mentals • Entrenament d'esportistes esportius • Criar un esportista esportiu Per facilitar la difusió i maximitzar l'impacte, la intervenció psicoeducativa s'impartirà mitjançant un curs en línia obert massiu (MOOC). Cada mòdul del MOOC contindrà material psicoeducatiu bàsic, exercicis pràctics i un clip audiovisual de suport de 3-5 minuts de presentació.
el mòdul. Dins del projecte GG, ens dirigirem a una àmplia gamma d'esportistes esportius, que van des de jugadors amateurs i de base fins a esportistes professionals d'esports. A més, també es desenvoluparan mòduls educatius per a entrenadors i pares d'esports, per ajudar-los a promoure i donar suport a la salut mental positiva en els esportistes d'esports.
AcrònimGG
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/01/2431/12/26

Socis col·laboradors

  • Vrije Universiteit Brussel - SMIT (Coordinador) (guia)
  • G2 Esports (G2) (Soci del projecte)
  • The Icelandic Esports Association (Soci del projecte)
  • ESPORT UNITED (ESU) (Soci del projecte)
  • Umeå universitet (Soci del projecte)
  • INTERNATIONAL FEDERATION OF ESPORTS COACHES (Soci del projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.