THE EFFECTS OF IN-CLASS TASK-BASED PEER INTERACTION ON YOUNG LEARNERS’ ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE

  • Pladevall Ballester, Elisabet (Investigador/a principal)
  • Barranqueras Martínez, Àngel (Col.laborador/a)
  • Huerta Bon, Laura Andrea (Col.laborador/a)
  • LECLERCQ, PASCALE (Col.laborador/a)
  • LEROUX-BEAL, AGNES (Col.laborador/a)
  • MANOILOV, PASCALE (Col.laborador/a)
  • PHILP, JENEFER (Col.laborador/a)
  • Puig Mayenco, Eloi (Col.laborador/a)
  • THOMAS-WILHELM, DAKOTA (Col.laborador/a)
  • ZHANG, MENGJIA (Col.laborador/a)
  • Anna Vallbona González, Anna (Investigador/a)
  • Capdevila Batet, Montserrat (Investigador/a)
  • Llinas Grau, Mireia (Investigador/a)
  • Vraciu , Eleonora Alexandra (Investigador/a)
  • García Mayo, María del Pilar (Col.laborador/a)
  • Peltonen, Paulina (Col.laborador/a)

Detalls del projecte

EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/06/2029/02/24

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.