Restriccions de \i hardware\i0 i \i software\i0 en els sistemes fonètics. Aplicació a sistemes de síntesi i reconeixement de la parla

Detalls del projecte

Descripció

L'objectiu d'aquest projecte és formular un model de parla natural que permeti determinar i quantificar a) les restriccions de "hardware" (articulatòries, acústiques i perceptives) que han de ser implementades en els models automatitzats de tecnologia de la parla ,i b) les restriccions específiques de la llengua o restriccions de "software" que han de ser apreses pel sistema. Aquest model es formularà a partir de dades originals sobre efectes de coarticulació en espanyol i en anglès. Els resultats d'aquest model permetran imposar les restriccions de "hard" i de "soft" del llenguatge naturala sistemes de síntesi i reconeixement de la parla per aconseguir un model millor del sistema i una millor qualitat en el resultat.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització12/12/9012/12/93

Finançament

  • Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología (CICYT): 48.790,20 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.