Detalls del projecte
Descripció
La present investigació analitzarà la producció informativa i dins de la mateixa la realitat de les dones professionals en les edicions online dels principals mitjans de comunicació del nostre país, premsa, ràdio i televisió: El Mundo, ABC, El País, La Vanguardia, RNE, Cadena Ser, Onda Cero, COPE, TVE, Antena 3 i Telecinco. S'investigaran els equips professionals que dissenyen i creen la web site de l'empresa des de la perspectiva tècnica (informàtica), creativa (disseny) i periodística (redacció, producció, edició). Es dedicarà especial atenció a conèixer el procés productiu de la informació online en les seves successives fases: (selecció, recol·lecció, redacció, producció, edició, distribució) i es determinarà el rol que cada agent comunicatiu ocupa, per a establir si existeixen diferències de gènere i com les mateixes repercuteixen en el producte final. S'estudiarà la imatge de la dona que projecten i distribueixen els mitjans online a través de les informacions periodístiques i a través de les insercions publicitàries i de quina manera la variable de gènere de les plantilles incideix en aquesta representació.
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/01/03 → 31/12/05 |
Finançament
- Instituto de las Mujeres: 15.650,00 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.