Saltar a la navegació principal
Saltar a la cerca
Vés al contingut principal
Portal de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona Inici
Ajuda i PMF
Català
Español
English
Inici
Perfils
Unitats de recerca
Projectes
Producció científica
Conjunts de dades
Tesis doctorals
Cerca per experiència, nom o afiliació
Reassembling politics across children's cultures to scale intersectional pedagogies
Rifa Valls, Maria Montserrat
(Investigador/a principal)
Foradada Villar, Mireia
(Investigador/a Principal 2)
Agud Morell, Ingrid
(Investigador/a)
Bertran Tarres, Marta
(Investigador/a)
Caravaca Hernández, Alejandro
(Investigador/a)
Empain, Joanna
(Investigador/a)
Girós Calpe, Roser
(Investigador/a)
Llos Casadella, Berta
(Investigador/a)
Pàmies Rovira, Jordi
(Investigador/a)
Sanchez Marti, Angelina
(Investigador/a)
Cañas Menjívar, Celia Querubina
(Col.laborador/a)
García Cruz, Jessica Lizeth
(Col.laborador/a)
Merino Murica , Massiel
(Col.laborador/a)
Flores Retana , Norma Azucena
(Col.laborador/a)
Ursin, Marit
(Col.laborador/a)
Moya Gonzalez, Estrella Natalia
(Investigador/a)
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Grup de Recerca en Infància i Adolescència en Risc Social (IARS)
Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social
Departament de Pedagogia Aplicada
Universidad de El Salvador
Norwegian University of Science and Technology (NTNU)
Informació general
Fingerprint
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.
Ordenar per
Ponderació
Alfabèticament
Keyphrases
Cartography
33%
Child Agency
33%
Child Welfare
33%
Childhood Studies
33%
Children's Culture
100%
Children's Politics
33%
Children's Talk
33%
Childrens
33%
Community Practice
33%
Contemporary Society
33%
Counter-cartography
33%
Creative Strategy
33%
Education Field
33%
Education Justice
33%
Educational Innovation
33%
Educational Resources
33%
Educational Space
33%
Educators
33%
Evidence-based Knowledge
33%
Global Alliances
33%
In-service Teacher Education
33%
Informed Decision-making
33%
Interdisciplinarity
33%
International Development
33%
Intersectional
33%
Intersectional Approach
33%
Intersectional Pedagogy
100%
Intersectoral
33%
Meaningful Action
33%
Neoliberal
33%
Politicians
33%
Politics
100%
Project Stakeholders
33%
Social Agents
33%
Social Change
33%
Social Justice
33%
Social Workers
33%
Strategy for Survival
33%
Transferability
33%
Welcome
33%
Well-being
66%
Working children
33%
Social Sciences
Cartography
50%
Child Well-Being
50%
Contemporary Society
50%
Decision Making
50%
Educational Innovations
50%
Educational Resource
50%
Evidence-Based
50%
Inservice Teacher Education
50%
Interdisciplinarity
50%
Science
50%
Social Workers
50%
Wellbeing
100%