Reassembling politics across children's cultures to scale intersectional pedagogies

Detalls del projecte

Description

Els nens, com a agents socials creatius, generen cultures infantils úniques i contribueixen a la producció de societats acollidores i dignes. L'objectiu d'aquest projecte és legitimar i elevar els discursos infantils com a coneixement científic, que cal abordar per potenciar el benestar dels infants, eix primordial per construir comunitats democràtiques. El projecte K-Reporters és interdisciplinari, internacional i intersectorial, amb l'objectiu d'explorar la política infantil i les cultures del benestar infantil en les societats contemporànies. Persegueix reconèixer les agències dels nens i aprendre de les seves estratègies creatives per a la supervivència, especialment per navegar per conflictes i malestar. El projecte desenvoluparà cartografies i contratopografies de les cultures infantils en els estudis de la infància, forjant aliances globals basades en pràctiques comunitàries per al canvi social. En última instància, el projecte pretén transformar el pensament neoliberal, centrat en l'adult, de gènere i colonial sobre la infància i la infància escalant pedagogies interseccionals basades en coneixements basats en l'evidència, habilitats transferibles i treball en xarxa per garantir una presa de decisions informada i una acció significativa en els estàndards d'educació i benestar. Per fer-ho, K-Reporters tornarà a reunir les dades produïdes pels nens i diverses parts interessades del projecte mitjançant l'etnografia i fusionant enfocaments, mètodes i interdisciplinarietat interseccionals. La clau del projecte rau a transferir recursos educatius als diferents àmbits mitjançant la validació i la difusió als espais educatius. K-Reporters informarà el desenvolupament internacional de noves innovacions educatives que millorin la formació inicial i continuada del professorat, així com prepararan treballadors socials, educadors i responsables polítics, entre altres professionals que treballen amb nens. A més, contribuirà als camps de l'educació i la justícia social abordant el mètode de disseny interseccional, que actualment està poc desenvolupat.
Títol curtK-Reporters
AcrònimK-Reporters
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/12/2331/12/27

Socis col·laboradors

• Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (guia)
  • LERIS - laboratoire d'études et de recherches sur l'intervention sociale (Soci projecte)
  • Universiteit Gent (Soci projecte)
  • Universitat de Lleida (UdL) (Soci projecte)
  • Norwegian University of Science and Technology (NTNU) (Soci projecte)
  • Fundació Eina (Soci projecte)
  • Rijksuniversiteit Groningen (RUG) (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.