Saltar a la navegació principal Saltar a la cerca Vés al contingut principal

Reaccions de transferència protònica i d'hidrògen.

Detalls del projecte

Descripció

En aquest projecte d'investigació pretenem profunditzar en el coneixement dels factors que governen les reaccions de transferència protònica i d'hidrògen, buscant un doble objectiu: El desenvolupament de nous mètodes teòrics i el tractament teòric de problemes químics reals basats en aquest tipus de processos. Punts que apareixen repetidament al llarg del projecte són els efectes isotòpics, l'efecte túnel i els ponts d'hidrògen. Els objectius concrets es poden classificar en 5 grans grups: 1) Desenvolupament de nous mètodes teòrics per el tractament de l'efecte túnel en sistemes d'interés químic. 2) Desenvolupament i aplicació de la teoria estadística unificada (en la seva versió variacional, tant microcanònica com canònica) per el càlcul de constants de velocitat en processos d'interés químic. 3) Estudi del mecanisme d'algunes reaccions enzimàtiques que funcionen a través de transferènc
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/11/961/11/99

Finançament

  • Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 78.131,60 €

Objectius de desenvolupament sostenible les Nacions Unides

El 2015, els estats membres de l’ONU van acordar 17 objectius de desenvolupament sostenible (ODS) internacionals per acabar amb la pobresa, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom. Aquest projecte persona contribueix als següents ODS:

  1. ODG 3 – Bona salut i benestar
    ODG 3 – Bona salut i benestar

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.