Quality Essential Skills for Teachers in Online Learning

• Ion , Georgeta (Investigador/a principal)
  • Mercader Juan, Cristina (Investigador/a)
  • Barrera Corominas, Aleix (Project Manager)
  • ALGUACIL MIR, LAIA (Investigador/a)
  • Bermúdez Ruiz, Adrian (Col.laborador/a)
  • Guerrero Carbadillo, Andrea (Col.laborador/a)
  • Valle i Cañada, Antoni (Col.laborador/a)
  • Cejudo Lavador, Desiré (Col.laborador/a)

Detalls del projecte

Description

La pandèmia de *Covid -19 està desafiant no sols la nostra vida quotidiana i interacció, sinó també processos i estratègies sistèmiques com les relacionades amb el sector de la salut o l'educació. I aquests desafiaments tenen un impacte a llarg termini i es reflectiran en un canvi més profund en la forma en què es veurà l'educació i la formació i les habilitats i competències necessàries per als proveïdors d'educació i capacitació. *Quality *Essential *Skills *for *Teachers *in En línia *Learning (*QUEST) és un projecte d'associació estratègica de 24 mesos desenvolupat per una ONG (*Romanian Angel *Appeal *Foundation -www.raa.ro), una empresa de disseny *instruccional (*Newschool - https://newschool.me) de Noruega, una universitat (Universitat Autònoma de Barcelona - https://www.uab.cat/en) amb seu a Espanya, una empresa de jocs seriosos (*Succubus *Interactive - http://www.succubus.fr/#/), de França, i un col·legi (*Nicolae *Grigorescu *National *College) de Romania.5 socis de 4 països proposen un projecte destinat a millorar les competències dels docents dels nivells d'educació primària i secundària en l'ús de l'aprenentatge digital en l'educació. El projecte té els següents objectius:O1.: Desenvolupament de manera acadèmica i col·laborativa de 5 mòduls d'e-learning que aborden competències essencials per a un aprenentatge en línia de qualitat (presència en línia, interacció i diàleg, ludificació, disseny *instruccional, feedback & *assessment). O2.: Creació d'una xarxa europea de formadors de professors per a l'aprenentatge en línia composta per 18 professors que participen en un *TOT avançat compost per 10 dies de formació, bucles de retroalimentació amb usuaris finals (estudiants i professors a nivell local) i impartició de seminaris web temàtics. O3.: Augmentar les competències de més de 2.450 professors perquè puguin impartir classes en línia de major qualitat abordant l'atracció, la interactivitat i el progrés acadèmic dels estudiants. El marc de gestió del projecte consta de 7 activitats, 4 reunions de consorci, accions de seguiment i avaluació i un component coherent de comunicació i difusió. Aquest marc garantirà la selecció de 18 professors que participaran en un *TOT intensiu que consta de 2 mòduls de 5 dies: Mòdul 1 - "Creació de formadors segurs de si mateixos per a la comunicació en línia" i Mòdul 2 - "Ludificació i disseny *instruccional per a processos d'aprenentatge en línia", i implementarà 2 bucles de retroalimentació amb estudiants i professors perquè puguin donar retroalimentació sobre els mòduls d'e-learning que es desenvoluparan dins del projecte. Els 18 aprenents, que constitueixen la xarxa *QUEST, faran costat a l'equip del projecte en la *co-creació, prova pilot i implementació de 5 Resultats Intel·lectuals d'alta qualitat en forma de *MOOC que contenen habilitats essencials d'ensenyament en línia, que estaran àmpliament disponibles per als mestres en els 4 països i més enllà. Al final del projecte, es finalitzaran 5 resultats intel·lectuals (en anglès i en els 4 idiomes del projecte: francès, espanyol, noruec, romanès) i es difondran en forma de cursos d'aprenentatge electrònic de lliure accés:IO1 - E-learning "Construint confiança en si mateix per a la comunicació en línia"IO2 - E-learning "Gestió d'aules interactives en línia"IO3 - E-learning "Ludificar l'aula en línia"IO4 - E-learning "Disseny *instruccional per a l'aprenentatge en línia"IO5 - E-learning "Estudiants" La principal qualitat dels 5 *IO és que aborden temes de màxima prioritat per a elevar la qualitat en l'ensenyament en línia i, una vegada finalitzat el projecte, estaran disponibles com un *MOOC d'habilitats fonamentals, però també com a mòduls independents, perquè els professors puguin triar el més necessari, si no volen passar tot el programa. Una plataforma d'e-learning albergarà els 5 mòduls d'e-learning, i a través de les activitats de difusió del projecte (9 *webinars, 4 esdeveniments multiplicadors nacionals i un complex pla de Comunicació i Difusió) l'e-learning *QUEST arribarà a un mínim de 10.000 professors. El projecte ha estat dissenyat com a resposta a les necessitats de formació i aprenentatge digital dels professors dels 4 països socis i reflecteix l'interès i l'enfocament estratègic cap a la innovació, el desenvolupament de continguts d'aprenentatge d'alta qualitat dels socis del consorci i els seus objectius estratègics d'associació dins del programa Erasmus plus.
Títol curtQUEST
AcrònimQUEST
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/04/2131/05/23

Socis col·laboradors

• Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Fundatia Romanian Angel Appeal- Apelul Ingerului Roman (Coordinador) (guia)
  • Newschool – NGO Norway (Soci projecte)
  • Succubus Interactive Sarl (Soci projecte)
  • Nicolae Grigorescu National College (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.