Detalls del projecte
Descripció
L'objectiu de la recerca és replantejar sobre noves bases la programació del llenguatge escrit a l'escola i per això pretén:
1.Elaborar un model d'anàlisis de diversos tipus de textos escolars com a instrument per un posterior treball d'anàlisi comparativa de les produccions escrites de nens: a) de diferents edats, b) de diferent llengua familiar i/o escolar
2.Verificar l'aplicació dels límits d'alguns models cognitius dels processos de redacció a les edats escolars i formular una proposta didàctica que tingui en compte els resultats.
Els instruments elaborats en aquesta fase de treball hauran de servir per establir una proposta de programa que hauria de ser àmpliament experimentat per equips de recerca que integrin investigadors de les diverses disciplines implicades (psicòlegs, lingüistes, didactes) i mestres que els duguin a terme a les escoles i en els diferents nivells de l'ensenyament obligatori
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/04/89 → 31/03/90 |
Finançament
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 901,51 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.