Modelització de variables psicològiques del professor en contextos d'innovació educativa. Optimació de processos cognitius i motivacionals.

  • Genovard Rossello, Candid (PI)
  • Castello Tarrida, Antoni (Investigador/a)
  • Gonzalez Gomez, Juan Pablo (Investigador/a)
  • Gonzalez Gomez, M.carlota (Investigador/a)
  • Gotzens Busquets, Concepció (Investigador/a)
  • Gotzens Busquets, Antònia Maria (Investigador/a)

    Detalls del projecte

    Descripció

    Aquesta recerca s'emmarca en l'estudi de processos cognitius i motivacionals com a responsables de l'execució docent. Partim del paradigma de l'expert per a accedir a la modelització d'aquests processos psicològics i relacionar-los amb els processos d'ensenyament-aprenentatge i la millora de l'eficàcia docent. D'altra banda, definim un instrument d'avaluació d'aquests processos a fi d'articular l'aplicació del model. Com a aportació final, desenvoluparem directrius apropiades per al reciclatge i l'optimació dels professionals de la docència. Treballarem amb una mostra de professors del nivell d'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) mitjançant una metodologia correlacional; avaluarem, com a variables independents, diversos aspectes cognitius i motivacionals (com també altres variables psicoeducatives externes al professor), i els relacionarem amb l'eficàcia docent, com a variable depende
    EstatusAcabat
    Data efectiva d'inici i finalització1/08/951/08/97

    Finançament

    • Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 19.605,00 €

    Fingerprint

    Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.