Detalls del projecte
Descripció
Aquesta recerca s'emmarca en l'estudi de processos cognitius i motivacionals com a responsables de l'execució docent. Partim del paradigma de l'expert per a accedir a la modelització d'aquests processos psicològics i relacionar-los amb els processos d'ensenyament-aprenentatge i la millora de l'eficàcia docent. D'altra banda, definim un instrument d'avaluació d'aquests processos a fi d'articular l'aplicació del model. Com a aportació final, desenvoluparem directrius apropiades per al reciclatge i l'optimació dels professionals de la docència. Treballarem amb una mostra de professors del nivell d'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) mitjançant una metodologia correlacional; avaluarem, com a variables independents, diversos aspectes cognitius i motivacionals (com també altres variables psicoeducatives externes al professor), i els relacionarem amb l'eficàcia docent, com a variable depende
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/08/95 → 1/08/97 |
Finançament
- Dirección General de Investigación Científica y Técnica (DGICyT): 19.605,00 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.