L'ensenyament i l'aprenentatge de la història de catalunya en contextos interculturals. El desembolupament de competències de pensament històric a l'ESO.

  • Pagès Blanch, Joan (PI)
  • Abad Ostalé (Investigador/a)
  • Berlanga Sarraseca, Joan (Investigador/a)
  • Boixader Corominas, Agnès (Investigador/a)
  • Cardeñosa Urraco, Pilar (Investigador/a)
  • Casas Ros, Teresa (Investigador/a)
  • Espí Espí, Vicent (Investigador/a)
  • Fernández Grau, Marina (Investigador/a)
  • Gonzalez Monfort, M. Neus (Investigador/a)
  • Granados Sánchez, Jesús (Investigador/a)
  • Henriquez Vásquez, Rodrigo F. (Investigador/a)
  • Llobet Roig, Cecília (Investigador/a)
  • Llusà Serra, Joan (Investigador/a)
  • Mayol Calvet, Jordi (Investigador/a)
  • Piqué Busquet, Anna (Investigador/a)
  • Ramírez Romero, Isabel (Investigador/a)
  • Santisteban, A., Antonio Manuel (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

Renovació de la convocatòria ARIE2005 i ARIE2006. Continua inserint-se en una línia de recerca que preten analitzar i valorar les aportacions de l'ensenyament de la història en la formació dels joves en contextos multiculturals, la construcció d'identitats i la formació de la ciutadania democràtica.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització10/12/0810/12/09

Finançament

  • Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR): 9.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.