Detalls del projecte
Descripció
- Identificar intervencions educatives que incrementen el grau de diferenciació escolar, per tal de corregir-les.
- Identificar paràmetres de socialització primària que incideixen en la resposta acadèmica de l'alumne.
- Identificar paràmetres de socialització secundària.
- Millorar/ aprofundiren les eines, recursos de diagnòstic escolar.
- Promoure accions concertades entre centres i globalitzades d'equip de centre que promoguin l'èxit acadèmic i personal dels alumnes tractats.
- Promoure actuacions des de i en el marc familiar d'aquests alumnes que els estimuli en el seu compromís amb l'educació escolar.
- Incloure actuacions comunitàries.
- Avaluació dels processos implícits en les actuacions anteriors.
- Promoure línies d'intervenció dels equips de centre que minimitzin les causes de risc acadèmic.
- Elaborar instruments de diagnòstic de situacions de risc escolar.
- Tipificar les principals causes que originen les dificultats escolars a la franja de 11- 14 anys.
Elaborar aquells referents conceptuals que permetin resoldre operativament les dificultats escolars de risc
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/05/99 → 30/04/00 |
Finançament
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 4.507,59 €