La televisió i els usos socials de l'esport

    Detalls del projecte

    Descripció

    1. Influència dels "mass media" sobre l'esport. Es tracta d'estudiar com els "mass media", i especialment la televisió influeixen i transformen l'esport en la nostra societat en dos àmbits. 1.1. En l'organització i l'economia dels clubs: augment dels ingressos per publicitat i patrocinament, fitxatges i traspassos de jugadors, desaparició de l'esport "amateur", etc. 1.2. En l'esport com a espectacle: transformació dels espectadors en telespectadors, substitució de la pràctica esportiva per l'espectacle esportiu, adequació dels reglaments esportius a les necessitats de la TV. 2. Influència de l'esport sobre els "mass media". També s'estudiarà la creixent influència de l'esport sobre els "mass media" en la seva fase actual d'expansió i transformació de la producció àudio-visual. Es considerarà aquesta influència en els següents aspectes: audiència i ingressos de la televisió, estratègies d
    EstatusAcabat
    Data efectiva d'inici i finalització22/11/9022/11/93

    Finançament

    • Comisión Interministerial de Ciencia y Tecnología (CICYT): 22.838,50 €

    Fingerprint

    Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.