Detalls del projecte
Descripció
La transformació de les relacions entre dones i homes en l'últim segle, ha repercutit en els models de gènere representats en els mitjans de comunicació, i ha afavorit que les generacions mes joves gaudeixin de major igualtat d'oportunitats i que s'enfrontin a nous problemes. Diverses investigacions han examinat diferents aspectes de la representació de les imatges de la dona en els mitjans de comunicació. Aquesta investigació es proposar donar un pas qualitatiu a partir de: 1) Analitzar en forma comparativa, sistemàtica i longitudinal, els canvis en la representació de les relacions i els models de gènere difosos per la premsa entre les generacions majors i més joves. 2) Debatre i publicar els resultats de la investigació, i l'elaboració de pautes per a la lectura crítica i la producció de missatges, tant en forma virtual com presencial. 3) Elaborar pautes per a la lectura crítica i la producció de missatges que fomentin una visió positiva i atractiva d'una societat amb igualtat d'oportunitats.
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 17/12/01 → 31/12/04 |
Finançament
- Instituto de las Mujeres: 36.766,90 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.