La formació del professorat de Música

  • Malagarriga Rovira, Teresa (PI)
  • Claramunt Codina, Estela (Altres)
  • Oriols Codina, Jordina (Altres)
  • Casals Ibañez, Albert (Investigador/a)
  • Feliu Canaleta, Maria Teresa (Investigador/a)
  • Gassull Bustamante, Cecilia (Investigador/a)
  • Godall Castell, Pere (Investigador/a)
  • Miranda Pérez, Joaquim (Investigador/a)
  • Valls Casanovas, Assumpta (Investigador/a)
  • Viladot Vallverdú, Laia (Investigador/a)
  • Vilar Monmany, Mercè (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

(...) Es proposa la innovació i la recerca en formació de professorat rendibilitzant al màxim els treballs que estan fent els professors del departament conjuntament amb col·laboradors externs. D'una banda, cal que els estudis i les recerques adquireixin un marc teòric i un àmbit d'estudi, propiciant reflexió i cooperació entre tots els membres implicats. El projecte s'articula entorn de cinc àmbits d'estudi, en els quals ja s'està treballant actualment. Des d'aquests àmbits, es plantegen quatre grans objectius que representen un avenç en tota la dinàmica de formació de professorat que el departament ja té endegada. Cada àmbit adequa les seves tasques i accions de manera que: a) Cadascun dels àmbits sistematitza el coneixement teòric i pràctic fent una clara opció per a la formació del professorat; b) S'estableixen interrelacions entre els diferents àmbits que fan possible: definir un model didàctic de formació del professorat i dissenyar i estructurar propostes que els englobin. c) S'inicien experiències de formació de professorat, mitjançant l'organització de grups pilot d'experimentació i grups de discussió a fi de: comprovar la viabilitat de les propostes.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/04/081/04/09

Finançament

  • Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR): 9.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.