Detalls del projecte

Description

L'objectiu general és transferir la pràctica premiada de la Clínica Docent (TC) a altres països, mitjançant la construcció d'una xarxa internacional de TC (ITCN) que escalarà la implementació (augmentant la rendibilitat i la flexibilitat) i permetrà augmentar la qualitat. i impacte a través de la internacionalització. Pel que fa als efectes sobre les poblacions objectiu (professorats en formació, professorat en servei i, en definitiva, alumnes), això es pot desglossar encara més en quatre objectius.
Un consorci de cinc institucions d'educació superior, els seus socis associats i xarxes locals tenen com a objectiu crear una Xarxa Internacional de Clíniques Docents (ITCN) per intercanviar idees i aprendre els uns dels altres. Organitzaran esdeveniments virtuals i presencials, tallers, sessions de formació i plataformes en línia per créixer i enfortir la xarxa. L'avaluació de l'eficàcia de la xarxa serà un procés continu per determinar el seu impacte en la comunitat educativa.
El projecte ITCN té com a objectiu transferir els beneficis de les Clíniques Docents (TC) locals a nous programes/escoles de formació del professorat i avaluar l'impacte dels TC en estudiants, professors i ecosistemes educatius de manera granular. S'espera que la integració dels TC en una xarxa transnacional més àmplia aporti un nou conjunt de beneficis a totes les parts interessades, com ara una major selecció de projectes per als estudiants, escalabilitat, creació de recursos d'aprenentatge digital d'alta qualitat i una difusió més àmplia.
AcrònimITCN
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/09/2331/08/26

Socis col·laboradors

• Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Universität Wien (University of Vienna) (Coordinador) (guia)
  • HOCHSCHULE FUR AGRAR- UND UMWELTPADAGOGIK (Soci projecte)
  • Universität Regensburg (UR) (Soci projecte)
  • Panepistimio Ioanninon (Univ. of Ioannina) (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.