INtegrating Magnetic Resonance SPectroscopy and Multimodal Imaging for Research and Education in MEDicine (INSPiRE-MED)

Detalls del projecte

Description

La tecnologia de la imatge exerceix un paper fonamental en l'assistència sanitària moderna, amb tècniques avançades com la ressonància magnètica (RM), l'espectroscòpia per ressonància magnètica (MRS), l'espectroscòpia per ressonància magnètica (MRSI) i la tomografia per emissió de positrons (PET). El desenvolupament de la RM multiparamètrica i les imatges híbrides, que combinen la informació metabòlica no invasiva de la MRS o la MRSI amb l'alta sensibilitat de la PET, és crucial per a millorar el diagnòstic i el seguiment de les malalties. Finançat pel programa Marie Skłodowska-Curie Actions, el projecte Inspiri-MED crearà una xarxa de formació en recerca de socis acadèmics i industrials destinada a formar investigadors en fase inicial en el camp de la imatge mèdica, incloses la MRS i la MRSI, així com la seva combinació amb la imatge MR i la PET.
AcrònimINSPiRE-MED
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/01/1930/06/23

Socis col·laboradors

• Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • Université Claude Bernard of Lyon 1 (Coordinador) (guia)
  • Centro de Investigación Biomédica en Red (CIBER) (Soci projecte)
  • MR Coils BV (Soci projecte)
  • École Polytechnique Federale de Lausanne (Soci projecte)
  • Icometrix NV (Soci projecte)
  • Université Catholique de Louvain (UCL) (Soci projecte)
  • Max Planck Society (MPG) (Soci projecte)
  • Stichting Katholieke Universiteit (Soci projecte)
  • University of Manchester (Soci projecte)
  • Universität Bern (Soci projecte)
  • Ustav Pistrojove Techniky, Akademie vd Eske Republiky (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.