Saltar a la navegació principal
Saltar a la cerca
Vés al contingut principal
Portal de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona Inici
Ajuda i PMF
Català
Español
English
Inici
Perfils
Unitats de recerca
Projectes
Producció científica
Conjunts de dades
Tesis i Treballs supervisats
Cerca per experiència, nom o afiliació
Influència de les noves generacions d'audiòfons digitals, dels implants coclears, del garbellament neonatal i de l'educació a temps en l'evolució psíquica i lingüística de la criatura sorda
Silvestre Benach, Maria Nuria
(PI)
Domingo Pareto, Irenka
(Becari/a)
Sagarra Gadea, Camina
(Becari/a)
Sánchez Rodríguez, Laura
(Becari/a)
Quintana García, Inmculada
(Investigador/a contractat/da)
Valero García, Jesús
(Investigador/a contractat/da)
Barajas Esteban, Carmen
(Investigador/a)
Cambra Vergés, Cristina
(Investigador/a)
Casanovas Barberá, Miserocordia
(Investigador/a)
Gassull Bustamante, Cecilia
(Investigador/a)
González Cuenca, Antonia Mercedes
(Investigador/a)
Laborda Molla, Cristina
(Investigador/a)
Linero Zamorano, Maria José
(Investigador/a)
Ramspott Heitzmann, Anna
(Investigador/a)
Serrano Pau, Carrasumada
(Investigador/a)
Ulloa Hernández, Cristina
(Investigador/a)
Vendrell Maños, Maria del Roser
(Investigador/a)
Vila Rovira, Josep
(Investigador/a)
Vinter Merzoug, Shirley
(Investigador/a)
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Departament de Pedagogia Aplicada
Departament de Filologia Espanyola
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Universitat de Málaga (UMA)
Sense entitat
Universitat Ramon Llull (URL)
Université de Franche-Comté
Informació general
Fingerprint
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.
Ordenar per
Ponderació
Alfabèticament
Keyphrases
Mental Development
100%
Speech Therapy
100%
School Life
100%
Linguistic Development
100%
Deaf children
100%
Adaptation
100%
Temps
100%
Speech Quality
50%
Deafness
50%
First Year of Life
50%
Infant Schools
50%
Early Preterm Infants
50%
Family Environment
50%
Family Counseling
50%
Hearing Aids
50%
Number of Factors
50%
Therapy Treatment
50%
Hearing Impairment
50%
Cultural Community
50%
Specialty Care
50%
Family Guidance
50%
Technological Progress
50%
Preschool
50%
Deaf Pupils
50%
Expected Outcomes
50%
Educational Environment
50%
Nursing and Health Professions
Implant
100%
Speech Therapy
100%
Hearing Impairment
100%
Specialist Care
50%
Sensory Aid
50%
Family Environment
50%