Identifying and Motivating youth who mostly need Physical Activity (IMPACT)

  • Ramis Laloux, Yago (PI)
  • Torregrossa, Miquel (Co-Investigador/a Principal)
  • A.Haluk OZEN (Investigador/a)
  • Attilio CARRARO, Attilio (Investigador/a)
  • Claude SCHEUER (Investigador/a)
  • Cruz Feliu, Jaime Jose (Investigador/a)
  • Erol BOZKURT (Investigador/a)
  • Flavio CUCCO (Investigador/a)
  • Jerome LOUVET (Investigador/a)
  • Joan DUDA (Investigador/a)
  • Maria NIKOPOULOU (Investigador/a)
  • Martin HOLZWEG (Investigador/a)
  • Muñoz Justicia, Juan Manuel (Investigador/a)
  • Pallares Parejo, Susana (Investigador/a)
  • Papaioannou, Athanasios G. (Investigador/a)
  • Pons Bauzà, Joan (Investigador/a)
  • Sarrazin, Philippe (Investigador/a)
  • Vasileios MANASIS (Investigador/a)
  • Viladrich, Carme (Investigador/a)

Detalls del projecte

Descripció

L'Educació Física (EP) escolar és l'únic marc que permet el diagnòstic de la inactivitat física i la implementació d'estratègies inclusives per als joves que necessiten majoritàriament l'Activitat Física (AP) i la implicació esportiva. Encara no hi ha accions concertades per part dels responsables polítics per identificar alumnes vulnerables i escoles amb alts nivells d'inactivitat i desenvolupar polítiques efectives per promoure l'AP en aquests grups. Aquest projecte aborda aquesta necessitat mitjançant el desenvolupament d'un full de ruta per a la Identificació i Motivació de joves inactius que majoritàriament necessiten ACTIVITAT Física (IMPACT) que inclou un Exemple de Bones Pràctiques. Això s'acompanya d'eines que permeten a totes les parts interessades, i especialment a les autoritats educatives, esportives i locals, tenir informació instantània i actualitzada en línia sobre els nivells d'inactivitat a les escoles i entre els alumnes pobres i els migrants dins d'aquestes escoles, i les principals barreres que dificulten l'AP. Aquest consorci també formarà professors d'EF per utilitzar aquestes eines en el diagnòstic dels joves inactius i dels principals obstacles d'aquest últim per participar en l'esport i l'AP. També desenvoluparem material i eines didàctiques que s'integraran amb el currículum d'EF i formarem professors i multiplicadors d'EF sobre com utilitzar aquest material per motivar els alumnes inactius i promoure la seva participació en l'esport i l'AP. Les eines i els materials es desenvoluparan en 7 idiomes europeus més una eina en àrab. Les dades es seleccionaran a 6 països i la intervenció, que inclou 5 seminaris web, tindrà lloc a 4 països, la majoria d'ells amb alts nivells d'inactivitat, pobresa i refugiats. Els resultats d'aquest projecte s'utilitzaran per desenvolupar un full de ruta europeu per al diagnòstic de la inactivitat a les escoles i els joves vulnerables d'Europa i una xarxa de parts interessades interessades en l'adopció d'accions concertades per promoure la participació esportiva i l'AP en aquestes escoles i nens.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/01/1731/12/19

Socis col·laboradors

  • Hacettepe University (Soci del projecte)
  • University of Thessaly (Coordinador)
  • Università degli Studi di Pàdova (UNIPD) (Soci del projecte)
  • European Physical Education Association (Soci del projecte)
  • Ankara Milli Egitim Mudurlugu (Soci del projecte)
  • CAPDI E LSM (Soci del projecte)
  • Rectorat Académie de Grenoble (Soci del projecte)
  • University of Birmingham (Soci del projecte)
  • Ministry of Education, Research and Religious Affairs (Soci del projecte)
  • Deutscher Sportlehrerverband DSLV (Soci del projecte)
  • Université Grenoble Alpes (UGA) (Soci del projecte)
  • Institouto Ekpedeftikis Politikis (Soci del projecte)

Finançament

  • Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA): 490.633,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.