Facilitació de la memòria en rates: son paradoxal

Detalls del projecte

Description

En els anys precedents el nostre laboratori ha establert models conductuals originals de facilitació de l'aprenentatge i la memòria (evitació activa de dos sentits) per autoestimulació elèctrica cerebral post-entrenament, en rates. Hem posat de manifest que la autoestimulació eléctrica del cervell facilita la formació de la memòria fent que els subjectes que aprenen menys s'igualin als que aprenen més. Paral·lelament hem observat interaccions interaccions significatives entre el son paradoxal i el mateix tipus de aprenentatge i espècie animal. Els nostres resultats experimentals, al igual que els d'altres laboratoris, indican que la privació del son paradoxal pot afectar a la formació de la memòria. A partir d'això estem investigant el substracte neural implicat en ambdós tipus de facilitació. Hem obtingut dades experimentals que suggereixen la implicació del nucli parafascicular del tàl
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització7/06/967/06/99

Socis col·laboradors

Finançament

  • Dirección General de Enseñanza Superior e Investigación Científica (DGESIC): 22.237,40 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.