Detalls del projecte
Description
En els anys precedents el nostre laboratori ha establert models conductuals originals de facilitació de l'aprenentatge i la memòria (evitació activa de dos sentits) per autoestimulació elèctrica cerebral post-entrenament, en rates. Hem posat de manifest que l'autoestimulació elèctrica del cervell facilita la formació de la memòria fent que els subjectes que aprenguin menys s'igualin als que aprenen més. Paral·lelament hem observat interaccions significatives entre el son paradoxal i el mateix tipus d'aprenentatge i espècie animal. Els nostres resultats experimentals, a l'igual que els d'altres laboratoris, indiquen que la privació de son paradoxal pot afectar a la formació de la memòria. A partir d'això estem investigant el substracte neural implicat en ambdós tipus de facilitació. Hem obtingut dades experimentals que suggereixen la implicació del nucli parafascicular del tàlam en la fac
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 7/06/96 → 7/06/99 |
Socis col·laboradors
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (guia)
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) (Responsable del Subprojecte)
Finançament
- Dirección General de Enseñanza Superior e Investigación Científica (DGESIC): 15.878,70 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.