Detalls del projecte
Descripció
El projecte consisteix a dur a terme una recerca a l'aula sobre un dels aspectes bàsics de l'ensenyament /aprenentatge de la llengua escrita: l'adquisició del codi gràfic al primer curs de Primària.
L'estudi parteix de l'anàlisi de textos narratius, de característiques semblants i produïts en situacions similars, realitzats al llarg del curs. D'aquests textos, se n'analitzaran les qüestions ortogràfiques triades, fet que permetrà
a) fer hipòtesis sobre les estratègies de cada nen a l'hora de resoldre els problemes ortogràfics
b) veure l'evolució en l'ús d'aquestes estratègies al llarg del curs
El fet que el material analitzat sigui produït en una situació natural, és a dir no elaborada especialment per a la recerca, farà possible obtenir dades fiables sobre com es produeix realment l'aprenentatge i quina influència te el context educatiu en aquests procés
Estatus | Acabat |
---|---|
Data efectiva d'inici i finalització | 1/01/95 → 31/12/96 |
Finançament
- Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 3.606,06 €
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.