Evidence based practice in healthcare: an online escape room game

Detalls del projecte

Description

Amb aquest projecte, desenvoluparem una sala d'escape en línia per obtenir coneixements sobre la pràctica basada en l'evidència (EBP) i implementar l'EBP d'una manera innovadora a les classes i a la pràctica clínica diària. Serà un mètode per a estudiants de salut i professionals per ser formats individualment o en equip, en l'avaluació d'un cas de pacient real, però en un entorn segur, sense la plena responsabilitat d'un pacient real.
En un primer moment, els materials d'escape room es desenvoluparan amb l'aportació dels grups destinataris. A continuació, es fa una versió de maqueta del joc per recollir comentaris (durant els tallers) i per fer canvis abans de la producció del joc. A continuació, les proves pilot del joc en línia avaluaran la satisfacció dels usuaris i l'augment del coneixement de l'EBP, i permetran adaptacions per oferir una versió final del joc. Finalment, el joc s'incorpora als currículums dels socis i es difon per crear impacte també a l'exterior.
Aquest projecte crea una sala/joc d'escape en línia, una forma innovadora d'entrenar les habilitats de l'EBP, salvant la bretxa educativa entre la teoria i la pràctica. El joc es pot utilitzar tant en l'àmbit educatiu com laboral. Els resultats del projecte també seran proporcionar una manera de cridar l'atenció sobre la professió d'infermeria i les professions sanitàries en general. Això millorarà la percepció i l'apreciació dels futurs estudiants de les professions sanitàries, atraient més estudiants als programes d'estudis.
AcrònimEBPGAME
EstatusActiu
Data efectiva d'inici i finalització1/11/2331/10/26

Socis col·laboradors

• Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
  • University Colleges Leuven-Limburg (Coordinador) (guia)
  • Cooperativa de Ensino Superior Politécnico e Universitário, CRL. (CESPU) (Soci projecte)
  • Uniwersytet Warszawski (Soci projecte)
  • Laurea University of Applied Sciences (Soci projecte)
  • Université Catholique de Louvain (UCL) (Soci projecte)
  • LudusXR Aps (Soci projecte)

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.