European Union Thrid- Country National Students of the UAB

Detalls del projecte

Description

El primer target grup d'estudiants que aquest curs s'addressed a no-EU citizens que no ha fet cap mena de coneixement sobre la funció d'EU. La UAB és receiving a una gran quantitat d'applicacions de graduats estudiants en la Xina, l'Iran, Rússia i les severes countries a Latin America per a l'Estudi de Màsters, doctorat o postdoctoral programament que s'explica amb EU matters. Acomiada't el que és un indicador indicador de la influència que l'EU és en les seves 30 countries, main obstacle UAB encounters when assessing learning and integration level of graduate students from no-EU countries és that most of theme no previous knowledge matters. Aquests students mengen from many different backgrounds and disciplines such as engineering, medicine, science, interpretation, economics, translation, etc. that they have completed in their country of origin. Sense la majoria de les persones han never bé taught subjects relatats a l'EU, aquestes ofereixen el que és difícil per a un alt entre les pràctiques emergides de les residències en un dels EU Member States, i sota lecturas a la UAB referides a les policies i programes d'EUA .
Students sense coneixements previs a EU matters mai trobarà tres grans obstàcles mitjançant les places de la UAB: 1) no es poden integrar i s'utilitzaran tots els resources i informació per a residents, 2) no s'explica. aquestes experiències en EU valors, rights and competitions to their countries of origin at the end of their programmes, 3) they will have difficulties to follow some of the lectures of their programmes in the UAB, since it is often assumed that the audience has already som previous notions on EU matters. En particular, no-EU graduat students admitted en un de les severes Masters degrees tackling EU issues són recomanables per a una intensa escola en European Studies per a l'inici de les respectives Masters/Ph.D/postdoctoral programme.
Having students with no knowledge on EU studies és neither beneficial per la UAB no per a la idea de promoting EU knowledge beyond the European territory. Therefore, en ordre per a adaptar-se a les noves maneres de no-EU students sense previsuals coneixements en EU matters, UAB staff members od different Master/doctoral/postdoctoral programmes find it crucial per establir Jean Monnet Module en forma de a preliminary intensive course on European Union, que graduate students from no-EU countries could tak before the can start the respective programmes.
Need for this Jean Monnet Module is thus evident. It allow access to graduate students with previous no familiarity on EU matters - but with clear interest to gain specific knowledge on it - to enroll on of Masters, doctoral and postdoctoral programmes available at the UAB, by providing them with the basic knowledge necessiteu follow the subsequent academic programmes. Amb el temps, ell va incrementar les evidències en els estudiants de l'EU per a no-EU persones que estan interessats en l'especialització en les estudiants de l'EU i apply que té la innovació en les seves respectives tres countries.
AcrònimEU-CoNaS
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització1/09/1931/08/22

Finançament

  • Education Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA): 30.000,00 €

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.