Estudis dels espais de reflexió compartida entre professorat novell i expert que brollen a partir de la creació conjunta de material didàtic per al aprenetatge integrat de contiguts i llengua en aules

  • Escobar Urmeneta, Cristina (Investigador/a principal)
  • Bardavio Novi, Antoni (Investigador/a)
  • Evnitskaya , Natalia (Investigador/a)
  • Horrillo Godino, Zoraida (Investigador/a)
  • Lobo Virseda, María Josefa (Investigador/a)
  • Marquez Bargallo, Concepcio (Investigador/a)
  • Noguerol Rodrigo, Artur (Investigador/a)
  • Nussbaum Capdevila, Lucile (Investigador/a)
  • Oller Freixa, Montserrat (Investigador/a)
  • Sánchez Sola, Antonio (Investigador/a)
  • Canet Pladevall, Roser (Investigador/a)
  • Clemente Font, Mª Mercè (Investigador/a)
  • Corredera Capdevila, Anna (Investigador/a)
  • Eixarch Domènech, elisabeth (Investigador/a)
  • Irun Chavarria, Montserrat (Investigador/a)
  • Jiménez Jiménez, Montserrat (Investigador/a)
  • Mas Sala, Miquel (Investigador/a)
  • Peláez Carballo, Nuria (Investigador/a)
  • Roquet Puges, Montserrat (Investigador/a)
  • Tapias Nadales, Núroa (Investigador/a)

Detalls del projecte

Description

El projecte es deriva dels resultatas obtinguts en projectes ARIE anteriors. Continuant amb el paradigma de recerca-acció, REC-MAICLE, aspira a utilitzar les accions de diseny i pilotatge de material didáctic AICLE com a eina formadora del professorat en fase de formació inicial, i alhora per com a eina promoure la conversa productiva entre professorat amb perfils, àrees i nivells d'expertesa diferents.
EstatusAcabat
Data efectiva d'inici i finalització10/12/0830/03/10

Fingerprint

Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.