Saltar a la navegació principal
Saltar a la cerca
Vés al contingut principal
Portal de Recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona Inici
Ajuda i PMF
Català
Español
English
Inici
Perfils
Unitats de recerca
Projectes
Producció científica
Conjunts de dades
Tesis doctorals
Cerca per experiència, nom o afiliació
ESTUDIO DE ACTIVIDADES DE MODELIZACION MATEMATICA PARA ORIENTAR LA FORMACION INICIAL Y CONTINUA DEL PROFESORADO DE EDUCACION OBLIGATORIA
Albarracin Gordo, Lluis
(PI)
FERRANDO PALOMARES, IRENE
(Investigador/a)
Gorgorio Sola, Maria Nuria
(Investigador/a Principal 2)
Gallart Palau, Cesar
(Investigador/a)
Segura Cordero, Carlos
(Investigador/a)
Ärlebäck, Jonas Bergman
(Col.laborador/a)
Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Linkoping Univ, Linkoping University, Dept Math
Universitat de València (UV)
Informació general
Fingerprint
Producció científica
(3)
Fingerprint
Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.
Ordenar per
Ponderació
Alfabèticament
Keyphrases
Prospective Teachers
100%
Context Estimation
66%
Eurostat Data
66%
Work Influences
66%
Real Context
66%
Prospective Primary Teachers
66%
Estimation Problem
66%
Social Awareness
66%
Learning from Data
50%
Two-phase Modeling
16%
Statistical Thinking
16%
Statistical Reasoning
16%
Civic Statistics
16%
Statistical Literacy
16%
Mathematical Modeling
16%
Modelling Activity
16%
Contextual Features
16%
Problem Solving
16%
Critical Stance
16%
Teacher Training
16%
Statistical Knowledge
16%
Activity Design
16%
Working in Groups
16%
Initial Training
16%
Primary School Teachers
16%
Statistics Education
16%
Eurostat
16%
In Situ
16%
Individual Action
16%
Social Issues
16%
Activity-dependent
16%
Data Representation
16%
Social Sciences
Social Issues
66%
Civics
66%
Teacher Education
66%
Statistics Education
66%
Data Processing
66%
Computer Science
Influence Work
66%
Prospective Teacher
66%
Activity Phase
16%
Individual Action
16%
Mathematical Modeling
16%