Estudi dels ritmes de l'atenció en nen escolaritzats de 4, 5, i 6 anys. Estudi realitzat a Barcelona i Girona

  • Estaun Ferrer, Santiago (PI)
  • Añaños Carrasco, Maria Elena (Investigador/a)
  • Canals Casas, Ramon (Investigador/a)
  • Saiz Roca, Dolores (Investigador/a)
  • Saiz Roca, Milagros (Investigador/a)

    Detalls del projecte

    Descripció

    El treball té com objectiu descriure i verificar les fluctuacions o ritmes circadians, setmanals i anuals de la conducta "atenció", en nens de 4, 5 i 6 anys de una mateixa escola. El control i mesura de l'atenció es fa mitjançant la "dedicació" del nen en realitzar la tasca escolar habitual i/o una d'específica de ratllat. Els paràmetres indicadors de la "dedicació" (atenció) són: acabar la tasca, temps invertit, errors i omissions. La tasca específica constarà de cinc minuts de duració i s'administrarà cinc vegades al dia, repartides en intervals iguals. Tant aquesta com l'activitat escolar habitual seran enregistrades en vídeo durant tota una setmana (de dimecres a dimecres) i tres vegades durant l'any (una per trimestre escolar)
    EstatusAcabat
    Data efectiva d'inici i finalització1/04/9031/03/91

    Finançament

    • Universitat Autònoma de Barcelona (UAB): 3.137,28 €

    Fingerprint

    Explora els temes de recerca tractats en aquest projecte. Les etiquetes es generen en funció dels ajuts rebuts. Juntes formen un fingerprint únic.